|
|
| | |
|
|
Kjøpsbetingelser og retur |
|
|
|
|
|
agio markedsføring as ønsker så langt det går å ha varene som vises i nettbutikken på lager. I sjeldne tilfeller kan det hende at noen andre alt har bestilt den siste av akkurat det du ville ha før vi rekker å fjerne bildet av varen fra nettbutikken. Om så skjer, vil det som mangler i noen tilfeller ettersendes når det kommer inn igjen, men i de fleste tilfeller vil det bare droppes. Det kan godt hende at du får en SMS eller e-post med spørsmål om alternative varer.
LeveringstidVarer som er på lager blir normalt ekspedert samme dag eller kveld og levert Posten samme eller påfølgende dag, eller senest i løpet av et par dager dersom det er mye å gjøre. Posten bruker i tillegg fra 1 til 4 dager avhengig av hvor du bor i landet. Young Planet ønsker at du som kunde skal kunne føle deg trygg når du handler, bli godt fornøyd og komme tilbake ofte.
Retur og angrerett
Norges lover gir deg som kjøper stor grad av beskyttelse og mange rettigheter ved kjøp på postordre - angrefristen er 14 dager!
Dersom du ønsker å bytte noe du har kjøpt her, har du anledning til dette så fremt du gir beskjed om det innen 14 dager fra mottatt sending. Varen må være ubrukt og eventuell forsegling ubrutt.
Fyll ut returskjemaet som følger med i sendingen og pass på at varen er godt pakket inn (bruk helst originalemballasjen). Returporto må du bekoste selv. Dersom du vil ha pengene tilbake, er det viktig at du skriver kontonummeret ditt på skjemaet. Husk å skrive t y d e l i g slik at ikke penger går til feil konto... agio markedsføring as setter også pris på om du oppgir grunnen til returen, (obs at evt grunn uansett ikke påvirker at du får tilbake pengene).
Last ned angrefristskjema her på BOKMÅL eller på NYNORSK.
Defekte eller feil varer
agio markedsføring as undersøker varene nøye før de sendes ut, fordi det er ikke noe gøy med ødelagte ting verken for deg å få, eller for agio markedsføring as å få tilbake. Men dersom du likevel skulle være så uheldig motta en vare som viser seg å være defekt eller er skadet i postgangen, ta kontakt så fort du kan slik at det kan ordnes opp i. agio markedsføring as vil strekke seg langt for å erstatte med samme vare, og om ikke det skulle være mulig å få til, erstattes det på annen måte etter avtale. Dersom pakken har ytre skader når du får den, sørg for å få en erklæring fra Postkontoret om at du mottok pakken i skadet tilstand.
Dersom mottatt vare er skadet, meldes dette til agio markedsføring as på "Angrefristskjema", som følger forsendelsen. Varen returneres sammen med skjemaet til agio markedsføring as til oppgitt adresse. Skadet vare må returneres omgående og ikke tas i bruk.Varen erstattes med tilsvarende artikkel eller om ny vare ikke kan fremskaffes fra lager umiddelbart, med tilbakebetaling av varens kostnad. |
|
|
|
|
| | |
|